DETALII CONTACT CPNT

www.cpnt.ro
contact@cpnt.ro

5 comentarii:

  1. Foarte slab. Cum sa faci marti de la 2 asemenea event. L-ati facut doar pentru portofoliu? Si voi de la CPNT presupun ca aveti joburi. Cum v-ati gandit cand ati ales ora si data?

    Si mai trebuia sa vin si cu gunoiul meu. Check this: aduceti gunoi, faceti intr-un weekend, faceti un work-shop, chemati lumea, bagati la o terasa, sa fie muzica, sa stea lumea pe jos. Faceti ba chestii faine, ca ne batem joc de noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Până la urmă a fost cineva pe acolo? Şi eu consider că ziua şi data au fost greşit alese. De locaţie nu mă plâng.

    Oricum, succes în continuare şi ne vedem la Târgul ONG. :P

    pup

    RăspundețiȘtergere
  3. pt Adina...draga mea, in mod normal m-as simti jignit pt ca CPNT ti-a lasat aceasta impresie. Dar sa stii ca nimic nu e usor de organizat in Romania. Te invit sa incerci si tu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci acceptam remarci,critici..e foarte ok ca macar s'a auzit de actiune ...
    Locatia eu cred ca e foarte in regula...dar in legatura cu data ;noi am vrut sa facem cat mai aproape de ziua pamantului care este astazi ...dar ne'am fi gandit sa se tine unde spre duminica numa ca cei de la primarie numa pe data de 21 ne'au "putut" da aprobarea .
    Actiunea nu e facuta doar ptr portofoliu ci ptr incercarea de a educa .
    Oricum ...nu a iesit cum am vrut noi,asta a fost doar prima editie si am invatat din greseli.oricum oamenii nu au fost foarte receptivi.incercam sa schimbam ceva dar atata timp cat pe nimeni nu intereseaza nu prea avem ce face.
    Speram ca urmatoarea editie a "garbage art"-ului si iasa cum am fi vrut noi.
    Cat despre terasa,muzica si astea ,draga adina84, nu stiu daca tu realizezi ca asta inseamna bani,destul de multi ..si cu sponsorizarile nu stam prae bine ...
    Oricum ..iti multumim de remarca!

    RăspundețiȘtergere
  5. imi cer scuze ptr greselile facute

    RăspundețiȘtergere